Invata sa faci o aplicatie mobila de la ZERO!

Crearea unei aplicatii mobile necesita timp si intelegerea anumitor termeni si idei, pe care trebuie sa le pui in aplicare. Aceasta activitate nu este neaparat dificila ci, din contra, poate fi incredibil de distractiva. Totusi, trebuie sa te familiarizezi cu anumite aspecte, pentru a reusi. Afla din acest articol cum poti sa creezi o aplicatie mobila de la zero! Dupa ce te-ai decis asupra temei aplicatiei, trebuie sa incerci sa intelegi piata, deoarece, mereu va exista competitie. Identifica audienta principala si creeaza un plan pentru a atrage utilizatori. In cadrul cursurilor de programare pentru copii pentru aplicatii mobile, poti afla nu doar cum se creeaza o aplicatie, ci si ce anume o face diferita. Crearea unui mockup sau a unui wireframe reprezinta un pas important in procesul construirii unei aplicatii mobile. Poti sa folosesti instrumente de proiectare online pentru wireframe, precum Balsamiq, Thunkable, Figma, dar chiar si Photoshop sau Sketch. Prototipul iti aduce ideea la viata. Scopul unui prototip este de a demonstra functionalitatea aplicatiei si de a prezenta design-ul sau, dar fara sa utilizezi coduri de functionare. Majoritatea prototipurilor sunt versiuni digitale fidele ale aplicatiilor create, pe care se poate da click. Acest lucru iti permite sa analizezi interfata pentru utilizatori inainte ca aplicatia sa fie construita. Diferenta dintre un wireframe si un prototip consta in faptul ca prima se refera doar la scheletul ideei, in timp ce prototipul este o reprezentare vizuala mai complexa a acesteia. Un alt lucru pe care ar trebui sa-l iei in considerare este construirea aplicatiei folosind feedback-ul de la utilizatori. Nu trebuie sa astepti ca aplicatia sa fie finalizata ca sa incepi un Q&A pentru a obtine feedback de la utilizatori. Inainte de lansarea oficiala este recomandat sa trimiti aplicatia unor testeri, ce vor identifica bugs sau probleme in UX/UI. Cu cat lotul de testeri este mai mare, cu atat mai bine, deoarece vei avea un feedback mai cuprinzator. Pentru ca aplicatia sa aiba sanse mai mari de succes, trebuie sa ai un plan stabilit pentru marketing. Incepe promovarea aplicatiei din timp, pentru ca utilizatorii sa fie nerabdatori sa o descarce atunci cand devine disponibila. Nu uita sa stabilesti un buget pentru marketing de la bun inceput. Aplicatia creata poate fi una foarte buna, insa trebuie sa gasesti o modalitate de a ajunge la publicul tinta. Poti sa te promovezi pe retelele de socializare, pe forumuri, ASO etc. Lansarea aplicatiei este ultimul pas. Aceasta ar trebui sa fie disponibila pe Google Play Store si pe Apple App Store. Iata ce pasi trebuie sa urmezi pentru a face acest lucru: - inregistreaza-te pe Play App Signing; - comprima aplicatia pentru a avea o dimensiune de maximum 150 MB; - alege versiunea dorita; - pregateste materialele promotionale; - incarca creatiile. - completeaza informatiile aplicatiei si metadata; - activeaza serviciile de backend; - citeste ghidul Apple pentru a te asigura ca aplicatia respecta termenii; - alege o categorie; - asigura o varianta demo activa. Crearea unei aplicatii este un proces de durata, insa, aceasta abilitate iti permite sa intri intr-o lume a afacerilor profitabile, atat pentru incepatori, cat si pentru companii deja cunoscute. Sa inveti codare este un skill important, iar un curs de programare te poate ajuta sa iti insusesti mai usor notiunile necesare.
Intelegerea pietei
Design-ul aplicatiei
Crearea unui prototip
User testing
Lansarea si marketingul
Publicarea pe Google Play si App Store
Google Play
App Store
0 comentarii
Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.
-
Vrei să te apuci de fotografie? Află de ce ai ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Invata sa faci o aplicatie mobila de la ZERO! in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Echipă dedicată de software development: cum te ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Top avantaje pe care le ai dacă alegi ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Dezvoltarea de jocuri: cum are loc și cum ajungi ... in categoria Categorii firme
0 comentarii