Direct la continutul paginii »

Iesi din multime! 10 sfaturi pentru companiile expozante la evenimentele comerciale

Poza stire 'Iesi din multime! 10 sfaturi pentru companiile expozante la evenimentele comerciale'
19 Octombrie 2017 0 comentarii

Expozitiile comerciale reprezinta o oportunitate excelenta pentru companii de a face networking si de a-si prezenta produsele si serviciile oferite pentru ca, in medie, 75% dintre vizitatorii unui eveniment comercial sunt acolo ca sa cumpere, sau sa planifice o achizitie. Expunerea in cadrul targurilor si expozitiilor este, deci, cea mai rentabila modalitate de a face cunoscuta afacerea ta, direct in fata clientilor.

Acest tip de eveniment necesita, insa, o investitie care este legata nu doar de bani, ci si de timp. Vezi care cele 12 sfaturi pe care trebuie sa le urmezi pentru a beneficia de rezultatele celor mai eficiente expuneri!

  • Decide ce produse si servicii vei prezenta si seteaza-ti obiective specifice si masurabile.

  • Promoveaza cat mai eficient participarea companiei la respectivul eveniment. Cat mai multa lume din publicul targetat trebuie sa afli ca brandul tau va fi prezent acolo.

  • Proiecteaza-ti standul astfel incat sa iti sustina obiectivele stabilite. Asigura-te ca este nu doar vizibil, dar si atractiv si ca reflecta cat mai bine imaginea si valorile companiei.

  • Prezenta companiei intr-un eveniment de vanzari este cu atat mai eficienta cu cat elementele de promovare stimuleaza toate cele 5 simturi ale clientilor. Asigura-te ca reprezentantii ce se vor afla la standuri urmeaza o anumita conduita vestimentara, creeaza roll-up-uri de impact si bannere si pune la punct toate detaliile astfel incat sa creezi o imagine plina de profesionalism.

  • 80% din succesul unei companii expozante tine de resursa umana. Din acest motiv, un pas esential este ca personalul de la standuri sa fie instruit si sa detina toate informatiile pe care potentialii clienti le-ar putea solicita.

  • Pastreaza conversatiile cu clientii scurte si concise. Scopul tau este sa vorbesti cu un numar cat mai mare de potentiali clienti. In acelasi timp, pastreaza un ton prietenos, dar ferm, demn de un profesionist.

  • Opreste telefonul mobil si concentreaza-ti intreaga atentie asupra vizitatorilor de la standul tau.

  • Incearca sa obtii toate informatiile de contact ale prospectilor care sunt interesati de produsele sau de serviciile tale.

  • Asculta-ti clientii si vinde-le beneficiile produselor/serviciilor tale, nu caracteristicile acestora.

  • Dupa eveniment, urmareste potentialii clienti. Va trebui sa ii contactezi, in medie, de 6 ori inainte de a ajunge la conversia propriu-zisa.

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta