Direct la continutul paginii »

Fii original

Sambata trecuta in timp ce am iesit in oras, si eram prin mall, uitandu-ma ca de obicei la haine si bijuterii, m-am trezit cu o usoara atinge pe urmar. M-am intors imediat cu fata, si se pare ca era un fost coleg de facultate. Eram apropiati si stateam mereu unul langa altul, faceam proiecte impreuna, si ne ajutam la examene. M-a intrebat ce fac, si daca nu am timp sa bem o cafea, sa mai vorbim. Au trecut 5 ani de atunci.  Bineinteles ca am accepta si am mers cu Robert la o cafenea, mai putin aglomerata. Robert este acum un manager de succes si are o afacere care ii merge foarte bine. Robert mi-a spus ca este interesat de iso.

Robert a incercat sa imi explice, ca certificarea iso este foarte importanta pentru ca o companie sa urmeze drumul spre succes sau mentinerea la standarde inalte. Acest lucru presupune lucrul in cadrul unui sistem de management bine definit si functional. Asadar, certificarea sistemului de management al calitatii implementat in cadrul unei companii constituie o decizie strategica in drumul spre excelenta. Certificare ISO inseamna pentru orice tip de companie dovada ca sistemul si politica interna indeplineste standarde internationale. Dispunand de un astfel de sistem de management furnizarea continua de servicii si produse ale caror calitate nu se mai pune la indoiala, este de la sine inteleasa. Mai mult se indeplineste obligatie legala pentru firmele care vor sa participe la licitatii publice 
Robert incearca sa obtina certificare iso 9001. ISO 9001 constituie cadrul pentru orice organizatie care doreste sa demonstreze conformitatea prin certificarea cu organisme de terta parte. Acesta demonstreaza capabilitatea organizatiei de a furniza produse care indeplinesc cerintele clientilor si cele de reglementare aplicabile, avand drept scop cresterea satisfactiei clientilor; Considera procesele in functie de valoarea adaugata; Promoveaza necesitatea analizei rezultatelor in ceea ce priveste performanta si eficacitatea proceselor;; Promoveaza ideea imbunatatirii continue a proceselor pe baza masurarilor obiective; si este aplicabil oricarui tip de organizatie.
Un sistem de management al calitatii certificat demonstreaza angajamentul organizatiei pentru calitate si satisfactia clientului. Increderea in capacitatea de a produce "calitate" a unei organizatii este premiza pentru o relatie de durata, reciproc benefica, cu toti clientii organizatiei.

In timpul facultatii, Robert era un tip foarte inteligent si fara indoiala, a continuat sa invete foarte mult. Sunt bucuroasa sa vad unde a ajuns, si ma gandesc, ca daca el a reusit, as putea si eu  sa fiu un bun manager.

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta