Direct la continutul paginii »

Cum stiu firmele sa se promoveze in mediul offline?

Poza stire 'Cum stiu firmele sa se promoveze in mediul offline?'
06 Martie 2018 0 comentarii

Promovarea serviciilor si a celor mai noi oferte este esentiala pentru succesul unei compani, iar aceasta activitate este atent realizate fara a se lasa in urma si cele mai mici detalii. Aceste campanii de promovare sunt sustinute de simbolurile ce creaza identitatea firmelor (detalii vizuale, elemente textuale, mesaje), iar toate aspectele coroborate ajuta la cresterea vanzarilor si a cifrelor de afaceri.

 

Atat cele mai mari firme, cat si societatile medii si mici folosesc ca mijloace de promovare a imaginii si a serviciilor toate sursele de pe piata: instrumentele online sunt cele mai accesibile si mai usor de integrat; canalele media sunt mai costisitoare dar foarte eficiente si bine inteles inca se remarca metodele clasice offline. In randurile urmatoare vom arunca o privire asupra instrumentelor de promovare offline, folosite de cele mai multe firme pentru a creste reputatia.

 

Tehnicile de promovare offline sunt mai personale si permit stabilirea unor legaturi mai puternice intre clienti/potentiali clienti/parteneri si companie. Instrumentele clasice continua sa se adreseze intr-un mod mai personal publicului tinta, fapt pentru care inca se gasesc in fruntea optiunilor de marketing.

Metode de promovare in mediul offline

Cele mai apreciate instrumente de promovare continua sa fie materialele promotionale personalizate, flyer-ele, panourile publicitare, autoturismele colantate, mapele de prezentare si evenimentele de profil.

 

Materialele promotionale personalizate, instrumente eficiente si apreciate de publicul larg

Tricourile personalizate, sepcile personalizate, pixurile, canile, calendarele si agendele cu insemnele companiei inca sunt cele mai importante instrumente ce creaza impact puternic pentru cei care le primesc. Astfel de obiecte sunt in primul rand utile, iar prin folosirea repetata creste si impactul vizual. Firmele care opteaza pentru astfel de solutii publicitare, acorda o atentie deosebita calitatii, intrucat imaginea pe care o promoveaza este asociata cu calitatea produsului promotional.

Autocolant auto impact vizual puternic de efect

O metoda nu tocmai noua, dar care creaza surprize deosebite este cea de aplicare de autocolant auto pe masina de serviciu. Aceasta metoda este folosita deopotriva de companii care efectueaza livrari si transport dar si de firmele care ofera servicii si doresc a afisa informatii utile. Personalizarea masinii o solutie este mai eficienta fata de panourile publicitare din pricina mobilitatii ridicate. O colantare auto de calitate , aduce oamenilor nu doar informatii utile cu privire la serviciile/produsele oferite, ci ofera si detalii importante cu privire la serviciile lansate, fapt pentru care trebuie acordata atentia cuvenita intregului proces invelire a masinii.

Mapele de prezentare, perfecte pentru persoanele direct interesate

Mapele de prezentare sunt printre materialele publicitare clasice care isi ating perfect scopul. Sunt concepute pentru a oferi informatii detaliate cu privire la activitaatea firmei, prin intermediul acestora sunt lansate cele mai noi oferte si informatiile aferente legate de preturi. Mapele de prezentare sunt inmanate de obicei publicului direct interesat. Folosirea mapelor continua sa implice relatii directe intre partenerii de afaceri deci sunt mai personale si tocmai acesta latura ajuta la intretinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri.

 

Flyer-ele instrumente confortabile usor de integrat in campaniile de promovare

Flayerele sunt acele materiale promotionale nelipsite la targuri, evenimente, seminarii si alte intruniri de team building. Au avantajul major ca vin cu informatii precise, usor de asimilat, sunt usor de obtinut si usor de inmanat, deci multe companii continua sa le foloseasca. Pentru a capta atentia cititorului flyer-ele trebuie sa detina acea grafica impecabila, sa fie placute la atingere si sa transmita mesajul intr-un mod inteligent.

Evenimentele de profil complexe, dar usor de manageriat

Evenimentele de profil implica folosirea unui conglomerat de materiale publicitare. In astfel de campanii pot fi integrata atat mape publicitare, flyere, bannere si alte tipuri de artificii, care sa ajuta la cresterea numelui si a notorietatii. Evenimentele de profil reprezinta si sansa ca firmele sa se adreseze persoanelor direct interesate, sa interactionez si sa puna bazele unor parteneriate de durata. Aceste solutii sunt perfecte intrucat sunt sursa inepuizabila de schimb de experienta si opinii cu clienti si partenerii sau viitorii colaboratori.

 

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta