Cum îți organizezi biroul acasă
Expresia „birou ordonat, minte ordonată”, cunoscută aproape de toată lumea, nu e deloc departe de adevăr. Un spațiu de lucru curat și îngrijit îți poate îmbunătăți productivitatea. A scăpa de dezordine poate atenua și sentimentele anxioase, astfel încât să te poți concentra asupra muncii în loc să faci curățenie. Pentru a preveni dezordinea și pentru a menține totul la locul său, încearcă să ai unele sisteme organizaționale înainte de a te așeza la birou. Poate fi vorba de un dulap de dosare, coșuri sau de un mod inedit de organizare pe care nu l-ai luat în considerare niciodată. Iată câteva idei. Rafturile sunt rapide și ușor de instalat în biroul tău. Ele oferă locuri necesare pentru a ascunde lucrurile, dacă nu ai un dulap sau sertare. Rafturile albe arată elegant și oferă locuri pentru depozitarea revistelor, cărților și chiar a unei plante. Sigur, cu toții avem, probabil, calendare pe computerele noastre, cu memento-uri, dar, există ceva în plus pentru urmărirea programului tău pe un calendar clasic. Poți folosi un sistem de ștergere uscată la fel de decorativ și la îndemână. Acesta poate fi așezat lângă un raft pe care ai, de asemenea, o mulțime de lucruri obligatorii. Este la modă să îți creezi propriul birou la domiciliu dar acesta trebuie să fie organizat fără cusur. De exemplu, bunurile de artizanat pot servi drept decor colorat atunci când sunt expuse, în timp ce alte elemente esențiale biroului pot fi bine ascunse în coșuri de depozitare albe. Poți aduce același nivel de organizare în propriul birou dacă folosești pubele etichetate. Da, poți reuni total organizarea și decorul. Organizarea pe lângă scopul pragmatic trebuie să arate în același timp bine și armonios. Pe un raft din colț, cărțile pot fi luminate alături de obiecte decorative precum vaze și pietre prețioase. Este necesar ca biroul de acasă să fie practic, să aibă rafturi încorporate pentru cărți și reviste și să fie ca un tablou gata să te inspire indiferent la ce lucrezi. În plus, corpul de iluminat este extrem de important. Dacă deții un birou spațios și un buget cu care să lucrezi, îți recomandăm să cumperi dulapuri pentru o bună organizare. Dulapurile albe păstrează obiectele fără a fi văzute, în timp ce alte elemente esențiale de birou pot fi afișate la vedere, deasupra, în coșuri transparente. Un centru de comandă lângă intrare sau în bucătăria ta este incredibil de convenabil. Creează o zonă elegantă și frumoasă care să includă imprimanta, o tablă de plută, dosare și un calendar și consideră că aceasta este baza de operațiuni în biroul tău. Aceste idei te vor inspira să îți organizezi biroul de acasă odată pentru totdeauna. Te vor face să te simți mult mai liniștit și pregătit să abordezi orice proiect care îți vine în cale.Achiziționează accesorii de birou
Biroul este locul unde lucrezi și te vei simți mult mai bine dacă este bine organizat. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este să achiziționezi o varietate de accesorii de birou (suport pentru pixuri, o stație de încărcare, care poate fi alimentată dintr-un set multifuncțional cu prize blat, o cutie cu post-ituri), care, nu numai că sunt plăcute din punct de vedere vizual, dar au și scop practic.
Montează rafturi
Planifică
Include coșuri de depozitare
Mix decor și organizare
Furnizează locuri pentru reviste și inspirație
Instalează dulapuri
Creează un centru de comandă
0 comentarii
Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.
-
Ce este și cum să creezi un spațiu Hygge: 5 ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Cum să-ți amenajezi biroul acasă: 7 elemente ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
5 pași pentru îngrijirea corectă a lenjeriei ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Ce trebuie să știi despre mobilierul de baie? in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Amenajarea spațiilor comerciale: sfaturi și ... in categoria Categorii firme
0 comentarii