Direct la continutul paginii »

Cele mai bune 6 strategii de marketing pentru afacerile mici

Poza stire 'Cele mai bune 6 strategii de marketing pentru afacerile mici'
26 Septembrie 2017 0 comentarii

Antreprenorii mici trebuie sa fie realisti cu privire la afacerile lor si modalitatile de promovare. Nu exista optiuni de promovare ieftine si cu o eficienta de 100%, acestia pot alege doar una dintre cele doua variante, daca vor ca rezultatul sa fie maxim ori ca bugetul lor sa fie aproape neafectat. Din acest motiv este importanta buna planificare a bugetului si alocarea unei sume suficiente pentru marketing. Doar asa se va putea masura progresul in functie de banii investiti.

In continuarea acestui articol iti vom prezenta cele mai bune strategii de marketing care functioneaza pe plan local si care pot ajuta firmele mici sa isi creasca vizibilitatea pe piata.

Stabilirea publicul tinta

Un business de succes este acela care isi cunoaste publicul tinta si se adreseaza doar aceluia. E important sa constientizezi ca afacerea ta nu se adreseaza tuturor si ca poate satisface nevoile doar anumitor categorii de oameni.

Monitorizarea promovarii

Pentru a sti daca promovarea ta are succes si daca bugetul investit este canalizat corect, atunci e nevoie sa tii evidenta promovarii. Google AdWords si Facebook Ads iti permit sa vezi statistici reale ale cresterii tale in online. Pentru mediul offline, poti monitoriza procesul prin cantitatea de adrese de mail si numerele de telefon obtinute in urma unei oferte sau promotii.

Momentul perfect pentru promovare

Nu poti mentine acelasi buget de investitie pentru promovare intreg anul. Exista anumite perioade in care investitia trebuie sa fie mai mare si trebuie sa te extinzi pe toate canalele, online si offline. Spre exemplu, daca ai o afacere cu produse sau servicii de sezon, atunci aceasta va avea o intensitate mai mare de publicitate in perioada sarbatorilor si chiar mai devreme de acestea.

Definirea brand-ului

Clientii tai iti recunosc brand-ul dupa culoare, forma, logo? Daca nu, atunci ai in vedere sa creezi o identitate a afacerii tale si sa o promovezi cat mai bine pentru a deveni instant prima alegere a consumatorilor atunci cand au nevoie de produsul sau serviciul pe care tu il vinzi. Poți să apelezi fie la servicii de colantari auto pentru masinile companiei, fie la firme luminoase.

Utilizarea inteligenta a resurselor

Vizibilitatea in paginile Google este de asemenea importanta pentru afacerea ta. Din acest motiv este recomandat sa creezi continut pe site-ul firmei si sa il optimizezi din punct de vedere SEO. Daca in schimb nu dispui de timp pentru redactarea de continut, dar ai un buget consistent, poti investi in campaniile de Google AdWords.

Utilizarea panourilor publicitare

Este important sa fii prezent acolo unde si publicul tau tinta este. Spre exemplu, poti amplasa un panou publicitar intr-o zona foarte populata. Astfel vei putea obtine o mai mare vizibilitate. De asemenea este esential sa investesti banii corect. In cazul in care doresti sa iti promovezi afacerea la un post de radio, asigura-te ca l-ai ales pe cel pe care potentialii tai clienti il asculta, iar nu cel care iti place tie.

Vrei sa iti promovezi eficient afacerea pe plan local? Tine cont de recomandarile noastre si devino alegerea numarul 1 pentru publicul tau tinta.

 

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta