Direct la continutul paginii »

Care sunt avantajele unui magazin online

Poza stire 'Care sunt avantajele unui magazin online'
04 August 2022 0 comentarii

 

Poate cel mai important atu pe care-l are un magazin online este reprezentat de avantajele pentru client: acesta nu trebuie să se deplaseze de la domiciliu, poate compara prețurile de la alte magazine, poate plasa comenzile la orice oră, poate crea liste cu produsele pe care și le dorește și poate plăti instant. Acestea fiind zise, să-ți deschizi un magazin online poate fi deosebit de profitabil și pentru tine, antreprenorule. Află care sunt cele mai importante avantaje ale unui magazin online, din cele ce urmează: 






Costuri reduse


La finalul zilei totul se reduce la profit, nu? Adică să încasezi mai mult decât cheltui. Ei bine, dacă ai un magazin online, scapi dintr-un foc de o serie de costuri. Ne referim la chirie pentru spațiu, plata salariilor (în cazul unui magazin online vei avea mult mai puțini angajați), dar și cheltuielile legate de securitatea magazinului. 


Desigur, vei cheltui ceva bani cu site-ul, mentenanța acestuia și modulele de securitate, dar per total vei ieși pe plus. Categoric, va conta și calitatea serviciilor pe care le contractezi, deci alege soluții IT personalizate pentru afacerea ta


Program non stop 


Ca un magazin fizic să funcționeze 24 din 24 va fi nevoie de cel puțin doi angajați care să lucreze în ture. Spre deosebire, magazinul online nu are oră de închidere și nici nu trebuie administrat constant de cineva. Cu alte cuvinte, te bucuri de vânzări chiar și când dormi! 


Nu ești afectat de aspecte precum distanța fizică sau starea vremii


În online ai acces la un umăr mult mai mare de clienți deoarece serviciile tale sunt doar la un click distanță. Practic, tot ce trebuie să facă un potențial client este să pună mâna pe telefon/laptop/tabletă și nici nu trebuie să se deplaseze de pe propria canapea pentru a iniția o comandă. Astfel nu te mai confrunți cu situația în care magazinul nu este foarte bine poziționat, deci nu ai trafic constant sau azi plouă, deci vânzările tale scad. 


Nu va fi cazul să deții stocuri


O bună parte din bugetul de costuri s-ar fi dus pe cheltuielile cu depozitare stocurilor dacă aveai un magazin fizic. Acum tu nu mai trebuie decât să faci legătură dintre client și furnizor, iar produsul va fi livrat în numele tău. Ai grijă însă, atât furnizorul, cât și firma de curierat pot contribui la imaginea companiei, deci alege parteneri competenți care să împărtășească aceleași valori pe care le consideri și tu importante. 


Lucrezi de acasă 


Un bun antreprenor înțelege inclusiv importanța timpului liber, atât pentru relaxare, cât și pentru a avea timp să mediteze la noi modele de business. Dacă ai un magazin online nu trebuie să te deplasezi nicăieri, poți lucra liniștit de la domiciliu și poți să-ți iei pauze după pofta inimii. Până la urmă și de asta te-ai făcut antreprenor, nu? 


Promovarea online poate fi măsurată și uneori este chiar gratis


Cu ajutorul instrumentelor precum Facebook Ads Manager sau Google Analytics poți analiza impactul campaniilor tale de marketing și le poți optimiza, treabă care în mediul fizic este practic imposibilă. În plus, poți să te concentrezi doar pe platformele pe care-și petrece clientul tău țintă timpul și astfel poți scădea costurile de promovare. 


Nu în ultimul rând, în online te poți bucura inclusiv de promovare gratis pe social media, asta dacă produsele tale sunt foarte bune. Clienții mulțumiți te vor lăuda și astfel mai multe persoane vor afla despre serviciile tale. Răspunde-le și mulțumește-le cum se cuvine celor care te promovează! 


Ce spui, te-am convins să-ți deschizi un magazin online? 


0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta