Direct la continutul paginii »

Actiunea incredibila a uleiului de krill asupra sistemului cerebral

Poza stire 'Actiunea incredibila a uleiului de krill asupra sistemului cerebral'
26 Octombrie 2017 0 comentarii

Uleiul de krill are un rol destul de important in dezvoltarea creierului, contribuind in acelasi timp la imbunatatirea sistemului nervos. Consumul regulat al acestor capsule va duce la o performanta mai buna a activitatii creierului si va restabili sistemul nervos.

Cum influenteaza uleiul de krill sistemul cerebral?

Elementul cheie al acestor capsusele de ulei de krill este prezenta fosfolipidelor omega-3 in aceste capsule, provenite din crustaceele marine. Aceste fosfolipide sunt benefice in structura si buna functionare a membranelor celulelor creierului. Creierul este format din aproximativ 70% grasimi, DHA fiind cel mai bogat acid gras din creier.

DHA (acid docosahexaenoic) este un acid de tip Omega 3, recunoscut pentru capacitatea sa de a dezvolta si de a proteja functiile creierului: functia de memorare, abilitatea de a vorbi si functiile motorii. Tocmai de aceea, tot mai multi parinti le ofera copiilor, inca de cand cresc in pantece, ulei de peste sau ulei de krill. La varste adulte, DHA are un rol important in prevenirea si tratarea afectiunilor creierului precum depresia, ADHD sau tulburarea bipolara.

DHA este absorbit prin peretii celulelor neuronale si asimilat de intregul sistem cerebral, sustinand secretia de neurotransmitatori ai fericirii si starii de bine: dopamina si serotonina.

Unde gasim DHA - alimente si suplimente nutritive cu ulei de krill

Pentru ca organismul nostru nu poate produce cantitatea necesara de omega-3, trebuie sa ii livram acestuia, prin alimentatie o doza suplimentara. Astfel, prezenta acizilor grasi de tip omega-3, in special DHA, o putem intalni in:

  1. Peste, in special somon

Cea mai mare cantitate de acizi grasi se afla in peste, desi in prezent se considera ca din cauza prezentei mercurului din ape acest aliment nu mai este la fel de sanatos. Cu toate acestea, se poate consuma somon, macrou, hering, ton si sardine, dar in cantitati mici.

  1. Avocado

S-a demonstrat faptul ca avocado contine grasimi monosaturate, benefice sistemului de circulatie a sangelului in organism si, implicit, la buna functionare a creierului.

  1. Nucile

Sunt bogate in grasimi nesaturate (lipide si acizi Omega-3) si vitamina E, care contribuie la imbunatatirea functiei cognitive.

  1. Oua

Grasimile saturate din oua contribuie la imbunatatirea memoriei si ajuta la sanatatea creierului.

  1. Uleiul de masline

Este un aliment deseori folosit in prepararea mancarurilor, recomandat ca o alternativa a uleiului de floarea soarelui. Grasimile prezente in ulei imbunatatesc memoria si previne dementa sau starea de depresie.

 

Pe langa acest consum de alimente, este recomandat sa apelati si la suplimente naturale care contin ulei de krill . Spre deosebire de uleiul de peste, uleiul de krill este o sursa naturala superioara cu un continut mult mai bogat de acizi grasi fosfatidilcolina, colina si astaxantina. In plus, uleiul de krill are o concentratie mult mai mare de DHA si EPA si este asimiliat mult mai repede de corp. Avantajele net superioare uleiului de peste, sunt:

  • Continutul de 5 ingrediente standardizate: omega-3 EPA si DHA, fosfatidilcolina, colina si astaxangtina;

  • Are o absorbtie celulara mult mai mare, cu peste 60%;

  • Uleiul de krill este natural, recoltarea crustaceelor marine fiin ecologica.

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta