Direct la continutul paginii »

5 trucuri de succes pentru a pierde în greutate

Poza stire '5 trucuri de succes pentru a pierde în greutate'
18 Septembrie 2019 0 comentarii

 

Subiectul pierderii în greutate este unul extrem de controversat și plin de mituri. Cei care încearcă din răsputeri să renunțe la kilogramele în plus sunt adesea sfătuiți să facă tot felul de lucruri nebunești, majoritatea neavând dovezi în spatele eficienței lor. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, adevărații specialiști au descoperit o serie de strategii care au dus la obținerea rezultatelor dorite. Iată 5 sfaturi de succes pentru a pierde în greutate, bazate, de fapt, pe dovezi reale.

 

1. Reduceți zahărul și amidonurile

Tăierea carbohidraților pune pierderea de grăsime pe pilot automat!

Partea cea mai importantă a unui proces de slăbire sănătos este reducerea zaharurilor și a carbohidraților. Când faceți acest lucru, nevoia de a vă hrăni în mod constant scade, ca urmare veți mânca mult mai puține calorii. Acum, în loc să arzi carbohidrații pentru energie, corpul va începe să se hrănească cu grăsimile deja depozitate.

Un alt beneficiu al reducerii carbohidraților din alimentație este acela că scade nivelul insulinei, ceea ce va determina rinichii să elimine excesul de sodiu și apă din corp. Balonarea și acumulările inutile de apă vor fi reduse drastic.

 

2. Mâncați proteine, grăsimi și legume

Fiecare dintre mesele dumneavoastră ar trebui să includă o sursă de proteine, o sursă de grăsime și legume cu un conținut scăzut de carbohidrați. Construirea mesei în acest fel va aduce automat aportul de carbohidrați în intervalul recomandat de 20–50 grame pe zi.

 

Surse de proteine

  • carne: vită, pui, carne de porc, miel etc.

  • pește și fructe de mare: somon, păstrăv, creveți etc.

  • ouă (întregi)

 

Dietele bogate în proteine pot reduce gândurile obsesive legate de mâncare și gustările nocturne cu 60%. Când vine vorba de pierderea în greutate, proteina este regina nutrienților!

 

Legume cu conținut scăzut de carbohidrați

  • broccoli

  • conopidă

  • spanac

  • roșii

  • nap

  • varză de bruxelles

  • varză

  • salată verde

  • castravete

 

Nu vă fie teamă să vă încărcați farfuria cu aceste legume cu conținut scăzut de carbohidrați. Puteți mânca cantități mai mari din ele fără a trece peste 20-50 glucide pe zi. O dietă bazată mai ales pe carne și legume conține toate fibrele, vitaminele și mineralele de care ai nevoie pentru a fi sănătos.

 

Surse de grăsime

  • ulei de măsline

  • ulei de cocoș

  • ulei de avocado

 

3. Eliminați caloriile lichide

Este posibil să consumați sute de calorii lichide pe zi, ca de exemplu ceai, suc sau alcool. Acestea sunt cunoscute sub numele de "calorii goale", deoarece oferă un conținut suplimentar de energie, fără a oferi beneficii nutriționale.

 

Cu excepția cazului în care o persoană consumă un smoothie bogat în nutrienți pentru a înlocui o masă, ar trebui să se reducă la consumul de apă sau ceai și cafea neîndulcite. Adăugarea câtorva picături de lămâie sau portocală proaspătă în apă poate oferi o aromă naturală. Evitați deshidratarea în favoarea mâncării. Puteți satisface senzația de foame între orele programate de masă cu un pahar de apă răcoritoare.

 

4. Monitorizați mesele și greutatea

Auto-monitorizarea este un factor critic atunci când vine vorba de pierderea în greutate . Puteți utiliza un jurnal fizic, o aplicație mobilă sau un site web dedicat pentru a înregistra toate alimentele pe care le consumați în fiecare zi. De asemenea, vă puteți măsura progresul înregistrându-vă greutatea săptămânal.

Cei care aleg să își urmărească succesul construit în pași mici, dar siguri, și pot identifica modificările fizice sunt mult mai susceptibili să dezvolte un regim de slăbire eficient.

 

5. Ridicați greutăți de 3 ori pe săptămână

Nu trebuie să faceți exerciții fizice pentru a pierde în greutate, dar este recomandat. Cea mai bună opțiune este să mergi la sală de 3-4 ori pe săptămână. Dacă sunteți nou, cereți sfaturi unui instructor.

Prin ridicarea greutăților, veți arde o mulțime de calorii și veți împiedica încetinirea metabolismului, ceea ce este cunoscut ca un efect secundar obișnuit în procesul de pierdere în greutate. Studiile efectuate pe dietele cu conținut scăzut de carbohidrați arată că puteți căpăta mușchi în timp ce pierdeți cantități semnificative de grăsime corporală.

Dacă ridicarea greutăților nu este o opțiune pentru tine, atunci efectuarea unor antrenamente cardio, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, ciclismul sau înotul vor fi suficiente.

 

Pierderea în greutate implică un angajament pentru un stil de viață sănătos. Indiferent de metodele specifice alese pentru a vă ajuta să slăbiți, conștientizarea modului în care vă alimentați și angrenarea într-o activitate fizică zilnică vor garanta succesul atât în pierderea, cât și în menținerea greutății râvnite.


0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta