Direct la continutul paginii »

5 cele mai importante funcționalități ale unui CRM

 

Soluțiile de management al relației cu clienții (CRM) poate să ofere mult mai multe decât simpla organizare digitală a clienților. Cu funcționalitățile potrivite pentru compania ta, un CRM te va ajuta să vinzi mai mult printr-o gestiune mult mai ușoară și atentă la nevoile clienților tăi, dar și creșterea loialității.

 

Un CRM personalizat te va ajuta să îți înțelegi mai bine business-ul și, cel mai important, cum poți să vinzi mai mult clienților actuali. De asemenea, te ajută să găsești mai mulți clienți deoarece îți permite să îți creezi profilul ideal de consumator, conform business-ului tău. 

 

Iată care sunt cele 7 cele mai importante funcționalități ale unui CRM 

 

  1. Automatizarea fluxului de lucru

 

Un CRM personalizat îți va automatiza fluxul de lucru, astfel încât task-urile repetitive să fie automatizate, iar echipa ta să se poată concentra pe ceea ce este cu adevărat important: să vândă mai mult

 

Câteva dintre automatizările pe care le poți face cu un CRM personalizat:

  • Când un client potențial completează un formular de contact pe website, CRM-ul personalizat va trimite automat un mesaj către responsabil (angajat din departamentul de vânzări);

  • Când un reprezentant din departamentul de  vânzări primește un mesaj, software-ul de CRM trimite automat un răspuns pe care îl poți personaliza cum dorești;

  • Dacă un lead nu răspunde la mesajul agenților de vânzare, atunci CRM-ul trimite un mesaj de follow-up automat după o anumită perioadă de timp 

 

Automatizarea fluxului de lucru salvează timp. Exemplele de mai sus sunt cele pe care noi le-am întâlnit în experiența noastră de peste 17 ani în crearea de software CRM personalizat. Cu toate acestea, fiecare companie este unică, iar fiecare proces poate fi automatizat, astfel încât angajații tăi să nu mai piardă timpul completând formulare sau alte task-uri care sunt necesare, dar consumatoare de timp. 

 

  1. Serviciul clienți

 

Un software CRM te poate ajuta să obții, dar și să crești loialitatea clienților, printr-un serviciu clienți excelent. 

 

  • Îți oferă o viziune 360 a tot ceea ce înseamnă un client de la primul punct de contact

  • Urmărește în mod automat comunicarea pe care o ai cu un client, de la lead, la achiziție, vânzare și istoric;

  • Completează automat toate incidentele, vizitele pe website, istoricul de cumpărături și alte activități;

  • Folosește prenumele clientului pentru a personaliza întreaga corespondență;

 

  1. Verifici mult mai ușor gradul de încărcare al angajaților

 

Un software CRM personalizat este o metodă foarte bună pentru a urmări activitatea angajaților, dar și performanța. Însă, cel mai important este că poți să știi cât de încărcați sunt angajații tăi astfel încât să poți lua cele mai bune decizii cu privire la departamentul de vânzări. Prin intermediul unui CRM poți crea un cont pentru fiecare angajat, astfel încât să vezi ce task-uri are, câte ore a lucrat pe fiecare task, ce întâlniri a avut, numărul de vânzări, obiective și altele. De asemenea, ar trebui să permită fiecărui persoane desemnate din management să poată urmări activitatea angajaților astfel încât să poată lua decizii cu privire la augmentarea echipei sau suplinirea altor departamente, în funcție de nevoi. 

 

  1. Social media

 

Un CRM personalizat poate să urmărească activitatea în social media și să ofere echipei de marketing toate tool-urile necesare pentru a putea să își mărească gradul de eficiență. Activitățile pe care departamentul de marketing le întreprinde pentru a crește gradul de relevanță al brandului și a serviciilor/produselor pe care le are compania ta sunt diverse: de la campanii în social media, la creare de personas și altele. Cu toate acestea, o parte foarte importantă o reprezintă monitorizarea competiției și urmărirea activității lor în online. 

 

  1. Decizii în timp real

 

Poate cea mai cerută funcționalitate a business-urile agile este posibilitatea de a înțelege, în timp real, ce decizii să ia în funcție de activitatea și feedback-ul clienților. Un CRM personalizat poate să extragă date în timp real din orice tip de interacțiune pe care un client o are cu business-ul tău. Fie că folosește aplicațiile tale (spre exemplu, o aplicație mobilă de banking sau de restaurant), sau că îți completează un formular pe website, vei fi notificat de către CRM în timp real de orice acțiune a clientului. 

 

Astfel, vei putea lua decizii în timp real cu privire la relația pe care o ai cu un client existent sau unul potențial. 

 

Roweb Development este o companie software românească cu o experiență de peste 17 ani în livrarea de proiecte la nivel național și internațional, în peste 30 de țări. De-a lungul celor 17 ani, Roweb Development s-a specializat în crearea de proiecte enterprise, aplicații mobile, site-uri web sau dezvoltarea de CRM propriu. Pentru mai multe detalii vizitați www.roweb.ro 


 

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta