Cele mai profitabile afaceri în 2020

2020 a fost cu siguranță un an special pentru toată lumea. Societatea s-a schimbat extraordinar de mult din cauza contextului medical și astfel afacerile au avut doar două opțiuni: să se adapteze sau să dispară cu totul. Afacerile care s-au adaptat la timp și au dat dovadă de agilitate sporită nu doar că au făcut față valului pandemic, ci chiar au avut de câștigat, oricât de cinic ar suna asta. Desigur, și contextul a fost de așa natură. Într-un efort de a trage linie înainte de a intra în 2021, haide să vedem ce afaceri au avut cel mai mare profit în 2020. Probabil unele dintre ele vor continua să fie pe val și în 2021. În momentul în care oamenii au fost forțați să rămână la domiciliu sau să-și limiteze pe cât posibil circulația, a apărut nevoia stringentă de a beneficia de aceleași servicii și la domiciliu. Având mult mai mult timp la dispoziție și temându-se pentru sănătatea lor, tot mai multe persoane au început să investească în produse de îngrijire personală (cum la servicii de înfrumusețare nu mai puteau apela) și în aparatură și echipamente care să înlocuiască mersul la sală sau alte activități fizice. Așa cum spuneam și mai sus, anul acesta ne-am trezit că avem mult mai mult timp pentru hobby-urile noastre și pentru a citi și studia. Astfel, site-urile care oferă cursuri online au văzut o creștere extraordinară a numărului de abonați. Oameni de pretutindeni au început să se înscrie la tot felul de cursuri de care erau interesați și astfel a crescut foarte mult și oferta educațională. Câți dintre noi pot spune că nu s-au simțit extrem de singuri anul acesta? Industria de videochat era oricum extrem de profitabilă, mai ales în România, dar chiar și în aceste condiții a înregistrat o creștere. Chiar dacă modelele de videochat adult și non adult aveau o bază stabilă de urmăritori, aceasta a crescut din cauza distanțării sociale și a nevoii oamenilor de a interacționa fiind închiși în case. Majoritatea afacerilor s-au mutat în proporție de aproape 100% în online și astfel nevoia de persoane capabile să creeze site-uri și conținut a crescut în mod fabulos. Companiile care oferă astfel de servicii sau chiar freelancerii au fost practic inundați de oferte de la patronii care nu voiau să rămână izolați în offline. Cei care au avut cel mai mult de câștigat au fost web designerii, designerii grafici și copywriterii de conținut de marketing. Practic, dacă în 2020 nu ai avut o prezență online, nu ai existat! Așa cum spuneam și mai sus, companiile care nu și-au menținut o prezență puternică în online au încetat practic să vândă orice. Astfel, profesioniștii care știu cum să ajungă la clienți prin intermediul social media au fost la mare căutare. Nu oricine poate să creeze un comunicat de presă atrăgător și incitant sau să strângă o comunitate numeroasă și fericită în jurul unui brand. Mutarea în online a dus la schimbarea definitivă a modului de lucru. Dacă managerii trebuie doar să scoată capul pe ușă pentru a putea cere ceva de la asistenții lor, lucrurile s-au schimbat drastic în 2020. Afacerile sau freelanceri care oferă asistență au avut de preluat o multitudine de solicitări anul acesta. Dacă ești o persoană organizată poți chiar face față mai multor cerințe în același timp. Offline nu puteai lucra în trei locuri diferite în doar opt ore, nu-i așa? Care vor fi cele mai profitabile afaceri în 2021? Doar cu timpul vom afla asta.
Îngrijire personală și exerciții fizice
Cursuri online și hobby-uri
Industria de videochat
Design graphic, web design și creare de conținut
Management-ul social media
Servicii de asistență virtuală
0 comentarii
Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.
-
Cum poți avea grijă de un bătrân care suferă ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Cele mai profitabile afaceri în 2020 in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Ce beneficii oferă angajatorii de sărbători: 5 ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
Vrei sa deschizi un magazin online? 4 aspecte de ... in categoria Categorii firme
0 comentarii -
3 riscuri ce țin de nerespectarea normelor GDPR ... in categoria Categorii firme
0 comentarii