Lista produse Your Accounting & Finance Control Team SRL
-
Consultanta Fiscala
Asistenta / consultanta profesionala in domeniul fiscal privind: - identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile companiei; - asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale (modul de intocmire si termenele de depunere a declaratiilor fiscale precum si modul de calcul si termenele de ... -
Contabilitate societati comerciale
- Inregistrarea in contabilitate a documentelor primare (facturi furnizori, facturi clienti, extrase de banca, etc.); - Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala; - Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, stabilirea TVA de plata/rambursat; - ... -
Contabilitate ONG-uri
- Procesarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare furnizate de client; - Elaborarea balantelor contabile, bazata pe documentele existente, in concordanta cu cerintele legale - Intocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul Carte Mare; - Intocmirea ... -
Contabilitate proiecte europene
-Evidenta contabila analitica distincta a fiecarui proiect; -Utilizarea conturilor analitice distincte pentru reflectarea operatiunilor referitoare la implementarea proiectelor; -Aplicarea prevederilor si dispozitiilor legale in conformitate cu regulamentele si instructiunile in vigoare pana la balanta de ... -
Contabilitate PFA
- Intocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal de incasari si plati, Registrul Inventar, Registru Amortizare); - Intocmirea registrelor de contabilitate TVA, in concordanta cu cerintele legale; - Intocmirea si depunerea declaratiilor catre Casa de Sanatate. -
Expertiza contabila contractuala
- Expertiza contabila judiciara - Expertiza contabila amiabila -
Verificarea si Certificarea bilantului contabil
- Activitate de cenzorat - Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant - Verificarea si certificarea bilantului contabil. -
Administrarea dosarelor de personal
- Intocmirea dosarelor de angajare - Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca - Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale la contractele individuale de munca - Intocmirea documentatiei pentru incetarea/ modificarea/ suspendarea contractelor individuale de munca - Completarea carnetelor de ... -
Administrare salarii
- Centralizarea si introducerea datelor: pontaje, modificari in structura personalului, concedii, sporuri, retineri, prime etc. - Calcul bonus, prime - Intocmirea lunara a statului de salarii - Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare - Completarea si inregistrarea fiselor fiscale - Analize financiare ale ... -
Administrarea relatiilor de munca
- Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post - Intocmirea Regulamentului Intern, a Regulamentului de Organizare si Functionare si a Contractului Colectiv de Munca - Consultanta in fundamentarea si implementarea procedurilor de resurse umane. -
Alte servicii de administrare de personal
- Organizarea si urmarirea examenelor medicale periodice, a examenelor medicale la angajare; - Organizarea instructajelor de securitate si sanatate in munca – la angajare si periodice. -
Auditul situatiilor financiare
- Audit contractual sau statutar (conform standardelor internationale de audit IAS); - Retratarea situatiilor financiare conform IAS si IFRS; - Revizuirea situatiilor financiare (due diligence); - Asistenta in caz de fuziune, divizare, lichidare societati. -
Audit intern
Auditul intern este, in interiorul unei intreprinderii sau al unui organism, o activitate independenta de aprecierea sau controlul operatiilor; el este in serviciul Conducerii. In acest domeniu, el este un control care are drept functie estimarea si evaluarea eficacitatii altor controale. Obiectivul auditului ... -
Auditul conturilor consolidate
Consolidarea Grupului. -
Auditul operatiunilor financiare
Referitor la fuziuni, tranzacţii, grant-uri. -
Auditare proiecte fonduri europene
- Efectuarea auditarii in conformitate cu Standardele Internationale de Audit inclusiv ISA 800; - Verificare eligibilitate costuri directe cu termenele si conditiile contractului de finantare; - Verificarea veniturilor actiunii (daca veniturile au fost corect inregistrate in evidenta contabila a proiectului ... -
Evaluare proprietati imobiliare
Proprietatile imobiliare reprezinta terenul si toate lucrurile care sunt parte naturala a terenului, de exemplu: copacii si mineralele, ca si obiectele adaugate de oameni, cum ar fi cladirile si amenajarile amplasamentului. Toate instalatiile permanente ale cladirilor, cum ar fi: conductele, sistemele de încalzire si ... -
Evaluare bunuri mobile
Reprezentand elemente tangibile, corporale (de exemplu: echipamente, utilaje, bijuterii, tablouri, autoturisme, mobilier) -
Evaluare intreprinderi
Reprezinta actul sau procesul prin care se estimeaza valoare intreprinderii sau a unei participatii la aceasta realizata cu un anumit scop si intr-un anumit proces. -
Proceduri la Registrul Comertului
- infiintari societati comerciale; - infiintari puncte de lucru/sucursale; - majorarea si reducerea capitalului social; - schimbari de sediu, denumire societati; - completari ale obiectului de activitate; - numiri si revocari de administratori si cenzori; - cesiuni parti sociale/actiuni; - dizolvari, ... -
Probleme de actionariat
- pregatirea si asistarea pe parcursul derularii adunarilor generale; - redactari hotarari AGA, acte aditionale; - suspendare/anulare hotarari AGA; - excludere, retragere asociat, litigii dintre asociati sau dintre asociati si societate. -
Consultanta juridica
- redactarea contractelor si formularea de obiectiuni la contractele propuse clientului de partenerii de afaceri; - licitatii; - asistenta juridica in procedura concilierii in faza prelitigioasa; - asistenta juridica la negocieri; - reprezentare si asistare la semnarea contractelor. -
Reprezentare in litigii in fata instantelor de judecata
- recuperari creante; - rezilierea/anularea/denuntarea contractelor; - evacuari; - suspendari/anulari hotarari AGA; - somatii de plata; - arbitraj comercial; - cereri in pretentii; - falimente. -
Marci
- inregistrari marci; - rezervari embleme.
- (2)
Datele de contact ale companiei
Your Accounting & Finance Control Team SRL
-
Telefon:
0213104957
-
Fax:
0213104957
- E-Mail:
-
Adresa:
str. Zece Mese nr.7, corp A, ap.1 , Sector 2, Bucuresti
Your Accounting & Finance Control Team SRL (Y.A.F.C.T.) este o societate de contabilitate, expertiza contabila, audit financiar si consultanta fiscala, infiintata in anul 2007. Profesionalismul, integritatea morala, experienta, flexibilitatea si expertiza personalului nostru, fac ca societatea noastra sa ofere servicii de calitate, informatii si solutii concrete, realiste, ce permit clientilor luarea celor mai bune decizii in afaceri. Expertiza YAFCT se concretizeaza in urmatoarele categorii principale de servicii: Organizarea si conducerea contabilitatii financiare, Resurse umane ...