Direct la continutul paginii »

7 motive pentru a-ți lansa propriul website

Poza stire '7 motive pentru a-ți lansa propriul website'
24 Iulie 2020 0 comentarii

 

Un competitor adaptat pieței actuale are nevoie de o prezență adecvată în mediul online. Nu vorbim de o pagină de Facebook, oricât de bine realizată ar fi ea, ci de o strategie complexă de evidențiere printr-un website optimizat pentru acces de pe dispozitive mobile sau din computer, prin social media, dar și pe blogurile de specialitate. Cea mai importantă componentă a unei astfel de strategii este crearea unui  website, iar primul pas în această direcție este acela de a verifica domeniul (disponibilitatea acestuia, costuri de înregistrare etc.).

Ai dubii sau poate chiar temeri cu privire la o asemenea decizie? Găsești mai jos 7 motive pentru care aceasta este absolut necesară unei companii:

1. Website-ul e cartea ta de vizită online

Consumatorul zilelor noastre petrece în mediul online cel puțin 7 ore în fiecare zi, conform unui studiu realizat în SUA de către Digital Future Project. Un website furnizează informațiile esențiale legate de produsele sau serviciile furnizate, experiența în activitate sau proiectele de succes, datele de contact, recomandările beneficiarilor și multe altele.

2. Ești mai ușor reperabil pentru clienți 

Pentru a-ți menține și dezvolta afacerea, este ideal să poți fi găsit printre primele rezultatele afișate de motoarele de căutare. Ține minte că 93% din sesiunile online încep cu accesarea unui motor de căutare, conform unui studiu publicat chiar anul acesta de profesioniștii americani de la Tech Jury.  

3. Activitatea ta crește local foarte rapid

Se poate să ai impresia că prezența în online îți va aduce mai degrabă parteneriate la distanță. Totuși, s-a constatat că oamenii caută în primul rând companiile localizate în proximitatea lor. Conform thinkwithgoogle.com, 4 din 5 oameni folosesc motoarele de căutare pentru găsirea de informații despre bunuri și servicii disponibile local. Google a ajuns astfel la concluzia că, atunci când un utilizator urmărește să găsească informații utilizând telefonul mobil, acesta se deplasează, deci favorizează și afișează – între primele rezultate la căutare – website-uri aparținând companiilor locale.

4. Website-ul îmbunătățește imaginea companiei

Prezența ta online ajută la construirea unei imagini bune, credibile, deoarece nu este suficient doar ca produsul sau serviciul să fie livrat la cele mai înalte standarde de calitate. Este extrem de important ca „ambalajul” online să se prezinte la un nivel strălucit – 57% dintre consumatori nu vor recomanda o companie ce deține un website slab optimizat, conform socpub.com.

5. Ai contact permanent cu clienții

Un website nu are program fix, rămâne activ tot timpul. Mai mult decât atât, nu are nevoie de personal care să lucreze ore suplimentare pentru a fi la dispoziția potențialilor clienți, ci lucrează singur, prin informațiile conținute. În vreme ce 34% din micile afaceri nu se regăsesc în website-uri, 64% dintre acestea beneficiază de prezența online (conform clutch.co).

6. Este cel mai bun instrument de publicitate

Permite personalizarea imaginii și a mesajului transmis de companie într-un mod inaccesibil prin campanii publicitare clasice. Website-ul aduce periodic informații clienților despre particularități care-i interesează: detalii tehnice sau de preț, impactul activității companiei în viața comunității locale, furnizarea de soluții etc.

Publicitatea creată prin existența unui website are un impact mult mai mare decât cel oferit de o campanie publicitară efectuată prin mijloace clasice și, în mod cert, cu un cost mult mai scăzut. 

7. Website-ul e platforma ta de relații cu clienții

Mai mult, acesta devine instrumentul perfect pentru educarea și fidelizarea clienților. Foarte mulți dintre ei nu dețin informațiile necesare pentru rezolvarea adecvată problemei pe care o întâmpină și au tendința de a alege, în baza unei informări precare, o soluție incompletă și, în mod evident, nesatisfăcătoare. Un website care conține informații tehnice detaliate, explicate într-un limbaj accesibil, completate de opinii și experiențe ale clienților este, în mod cert, soluția salvatoare.

Este liantul perfect pentru o relație completă și de lungă durată cu clienții. O dată cu crearea website-ului, ai disponibilă și o soluție de e-mail hosting care facilitează o comunicare cu adevărat eficientă.

Așadar, oricare ar fi domeniul de activitate sau dimensiunea companiei tale, e momentul să treci peste bariera financiară – acum mai mult decât accesibilă – și să oferi propriei afaceri oportunitatea unei creșteri printr-o prezență online de calitate. Succes! 


 

0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta