Direct la continutul paginii »

12 idei ingenioase pentru a-ți promova afacerea

Poza stire '12 idei ingenioase pentru a-ți promova afacerea'
28 Octombrie 2020 0 comentarii

 

Promovarea afacerii poate fi un proces dificil, în special, pe o piață extrem de competitivă. Nu e ușor să atragi clienți noi, mai aies dacă aceștia sunt fideli altor companii. De asemenea, dacă firma ta nu este destul de cunoscută, oamenii ar putea avea retincențe în privința ei. Probabil, știi, deja, despre reclame plătite, pliante împărțite și afișe lipite în locurile publice. Acestea sunt metode tradiționale, care, aproape că nu mai „prind” la public. Trăim vremuri noi, deci, trebuie să ne adaptăm, din toate punctele de vedere, și să fim mai creativi. Prin urmare, iată câteva idei ingenioase care te pot ajuta să atragi rapid noi clienți.


  1. Social media

Rețelele de socializare rămân cele mai bune medii în care afacerea ta poate prospera. Cu toții petrecem mult timp pe Facebook, Instagram sau Tiktok. Astfel, doar cu un share, pagina ta sau postările tale pot fi văzute de foarte mulți oameni, într-un timp foarte scurt. Prin urmare, creează câte o pagină pe aceste rețele și fii activ zilnic prin postări și story-uri de calitate, care atrag atenția. O astfel de rețea este foarte simplu de utilizat și este gratis. 

  1. Meme-uri

Ce ne place să facem cel mai mult, atunci când petrecem timp în online? Să râdem. Postările amuzante ies în evidență și au mii de distribuiri. Creează meme-uri inteligente și de impact, pentru a ieși din tipare. Bineînțeles, acestea trebuie să aibă legătură cu produsele pe care le vinzi sau serviciile pe care le oferi.

  1. Jocuri

Jocurile te ajută să îți promovezi afacerea prin diferite moduri. În primul rând, poți introduce reclame în timpul jocurilor. Multe persoane se relaxează jucându-se pe smartphone, ceea ce ție îți poate fi de folos. În al doilea rând, poți crea singur sau ajutat de o companie dezvoltare jocuri mobile în UK, propriile jocuri distractive pentru a stârni interesul cumpărătorilor. Multe companii mari au pe site-ul lor joculețe care oferă bonusuri ce pot fi folosite la achiziționarea unor produse. 

  1. Blog

Oamenilor le place să se informeze. De aceea, poți crea articole de blog interesante, pe care să le distribui, ulterior, pe rețelele de socializare. Un blog îi poate face să capete încredere în companie. Crearea de conținut cu internal linking către produse de pe site-ul tău poate fi o metodă bună de marketing. 

  1. Giveaway

Cui nu îi plac concursurile sau tombolele? Un giveaway periodic, pe rețelele de socializare, va atrage mulți potențiali clienți. Oamenii vor să câștige, însă, pentru asta, trebuie să respecte anumite reguli – distribuire, etichetarea unor prieteni, like/follow la pagină etc. Astfel, multe persoane îți vor accesa pagina.

  1. Prezentări video

Cu ajutorul prezentărilor video sau live ale produselor/serviciilor, inspiri încredere și seriozitate oamenilor. Pe rețelele de socializare, oamenii pot avea dubii despre anumite magazine sau produse. Această metodă de promovare le oferă transparență.

  1. Discount pentru clienți noi

O metodă utilă de a atrage clienți noi este oferirea de discount la primele produse/servicii achiziționate. De asemenea, poți oferi discount și celor existenți, dacă aduc un anumit număr de clienți noi. Acest lucru îi va motiva să își convingă cunoștințele să cumpere. 

  1. Testimoniale

Testimonialele clienților pot convinge alți oameni să cumpere. Review-urile reale asigură persoanele interesate de faptul că nu vor fi păcălite. Permite, pe site, postarea de recenzii și solicită clienților interviuri prin care să-și expună părerea despre produse/servicii. 

  1. Sponsorizare 

Sponsorizarea unor evenimente, emisiuni sau competiții este o modalitate de a-i ajuta pe alții. Primești, la schimb, promovare gratuită și ai șansa de a fi remarcat de multe persoane.

  1. Reduceri 

Nimeni nu se dă la o parte, când vine vorba de reduceri. Poți oferi atât discounturi sezoniere, cât și și cantitative (la achiziționarea unui număr de produse se aplică o anumită reducere).

  1. Optimizare SEO

Articolele de pe blog, imaginile și paginile produselor pot fi optimizate SEO, astfel încât site-ul tău să apară printre primele rezultate ale căutării pe browser. Poți apela la un specialist sau te poți informa cu ajutorul ghidurilor despre cum poți face chiar tu optimizarea SEO. 

  1. Parteneriat cu vloggeri

Se numesc influenceri, fiindcă au o influență puternică în comunitatea lor. Contactează un influencer și propune-i o colaborare prin care să îți promoveze produsele. Nu îți poți imagina ce schimbare poate aduce acest lucru firmei tale.


Așadar, pentru a obține un maxim de beneficii de pe urma promovării, asigură-te că adopți metode noi de promovare a afacerii, care să aibă un impact puternic asupra potențialilor clienți. 


0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta