Direct la continutul paginii »

Șase antrenamente pe care le poți face în aer liber

Poza stire 'Șase antrenamente pe care le poți face în aer liber'
29 Iulie 2020 0 comentarii

 

Dacă iarna te antrenezi doar în sălile de fitness, în timpul sezonului cald poți încerca și exerciții în aer liber, ca să te bucuri de vremea frumoasă și de mai mult oxigen. Așa că ți-am pregătit o serie de mișcări pe care le poți practica foarte ușor în parc, pe plajă sau pe stadion, dacă ai la dispoziție echipamentul sportiv corespunzător.

Alergatul pe scări

Dacă ai considerat urcatul pe scări obositor, de ce nu l-ai transforma într-un exercițiu de mișcare, în aer liber, ca să-ți pui în mișcare mușchii? Alergatul pe scări te ajută să scapi de calorii, însă, în același timp te ajută să îți antrenezi cvadricepșii, mușchi situați pe partea anterioară a coapsei, dar și fesierii. Așa că îți recomandăm să îți iei echipamentul sportiv și să începi exercițiile, într-un loc cu multe scări, cum ar fi în parc, sau pe stadion. Profită de aerul curat, de soare și de energia pe care o ai dimineața.

Alergatul la deal

În timpul sezonului rece, poți alerga în sala de fitness pe bandă, însă, în timpul verii, de ce nu ai încerca alergatul la deal. Stabilește-ți o anumită distanță, caută un loc în pantă și alege-ți o pereche de pantofi sport de înaltă calitate pentru femei, ideali pentru acest exercițiu. Dacă vrei să alergi mai puțin timp, dar cu o intensitate mai mare, alege un deal mai abrupt și o distanță mai mică. 

Ciclismul

Un alt exercițiu cardio pe care îl poți face în aer liber este ciclismul. Așa că, dacă îți place să pedalezi și ai o bicicletă acasă, pornește la drum. Poți să îți alegi chiar tu un traseu, poți să stabilești unul cu prietenii tăi, sau te poți înscrie în diferite concursuri de ciclism din orașul tău. În plus, studiile au dovedit că mersul pe bicicletă îți poate îmbunătăți sistemul imunitar și te ajută să ai un somn mult mai liniștit.

Alergatul pe plajă

Dacă ești în vacanță la mare sau dacă locuiești pe litoral, aleargă direct pe plajă. Alergatul pe nisip este diferit față de joggingul din parc, fiindcă te deplasezi pe o suprafață plană dar care nu este foarte solidă. Așa că, în timp ce alergi, organismul tău va depune mai mult efort pentru a-și menține echilibrul, antrenând astfel tot mai mulți mușchi, la fiecare pas.

Flotări și genuflexiuni pe iarbă

Pe lângă jogging, poți încerca și alte tipuri de exerciții în aer liber, cum ar fi flotările sau genuflexiunile, pe care le poți face chiar și în parc, pe iarbă. De asemenea, poți căuta o bancă în parc, pe care o poți folosi pentru diferite exerciții, cum ar fi fandările laterale, care te ajută să îți antrenezi mușchii bazinului, sau fandările bulgărești, care te ajută să îți lucrezi mușchii membrelor inferioare, dar și mușchii fesieri.

Stretchingul de final

Stretchingul poate fi practicat oriunde și oricând, iar avantajul este acela că nu ai nevoie de echipament special, iar rezultatele apar într-un timp scurt. Așa că după ce ai alergat prin parc sau după ce ai pedalat câțiva kilometri, rezervă-ți un sfert de oră pentru stretching. Poți începe cu mișcări pentru spate, părțile laterale ale corpului și continuă cu mușchii feselor, ai șoldurilor, gambelor, brațele, iar la final, mușchii pieptului. Studiile au dovedit că stretchingul îmbunătățește performanțele fizice ale organismului, dezvoltă capacitatea de relaxare fizică și mentală, îmbunătățește mobilitatea articulațiilor și reduce tensiunea și durerea musculară după efort.



Așadar, în vara aceasta, ar trebui să profiți de vremea frumoasă și de aerul curat și să faci puțină mișcare în parc, pe plajă sau pe stadion. Toate exercițiile de mai sus pot fi practicate cu ușurință în aer liber și te vor ajuta să te simți mult mai bine.


0 comentarii

    Momentan nu exista nici un comentariu adaugat.
    Daca doriti sa adaugati unul, completati formularul de mai jos.

Spune parerea ta